Heel blij met het resultaat van mijn uitgroei kleuren! De overgang is mooi egaal en de kleur past perfect bij de rest van mijn haar. De kapster luisterde goed naar mijn wensen en werkte precies. De sfeer in de salon was prettig en ontspannen. Ik kom zeker terug!
Yaryna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen, goed en met zorg geholpen!
Kim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Had een afspraak.
Kwam binnen gelijk geholpen snel geregeld!
Ralph•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandling en goede service!
Loys•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great personel, great haircut and super professional people. I will definitely come back