Hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Wenkbrauwen voor het eerst laten epileren en helemaal geen pijnlijke ervaring.
Treatment by Iris•Classic Facials
Kirsten•over 5 years ago
Verified review
Ik kom hier ondertussen al een aantal jaar en ben altijd tevreden met het resultaat!
Treatment by Iris•Eyebrow Threading
Carmen•over 5 years ago
Verified review
Altijd fijn om er weer even geen te gaan!
Treatment by Iris•
Face WaxingShow all…
Jaimy•over 5 years ago
Verified review
Bij Duo Kappers is het enorm gezellig en je word professional geknipt. Ik heb 3 dochters, 1 van 6,5jr en 2 van 4jr, normaal gesproken vinden kinderen het eng maar hun totaal niet want ze voelen zich op hun gemak. Zelf ervaar ik het ook als prettig. Goede adviezen etc.