Hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Wenkbrauwen voor het eerst laten epileren en helemaal geen pijnlijke ervaring.
Behandeling door Iris•Facials / Gezichtsbehandelingen
Kirsten•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier ondertussen al een aantal jaar en ben altijd tevreden met het resultaat!
Behandeling door Iris•Wenkbrauwen - threaden
Carmen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om er weer even geen te gaan!
Behandeling door Iris•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Jaimy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Duo Kappers is het enorm gezellig en je word professional geknipt. Ik heb 3 dochters, 1 van 6,5jr en 2 van 4jr, normaal gesproken vinden kinderen het eng maar hun totaal niet want ze voelen zich op hun gemak. Zelf ervaar ik het ook als prettig. Goede adviezen etc.