Kom hier al een hele tijd voor mijn wenkbrauwen. Iris is rustig en vriendelijk. Prijs/kwaliteit is super.
Behandeling door Iris•Wenkbrauwen - threaden
Ilse•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De beoordeling heeft betrekking op Jessica.
Styling door Monique•
Vrouwen knippenToon alles…
christa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke professionele en spontane gastvrouw. Aangenaam in de omgang ze stelt je op je gemak en de behandeling was ontspannend en het resultaat zeer goed.
Echt een aanrader
Behandeling door Iris•Pedicure
Theo•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijzonder de vraag hoe was het vrouwen knippen. Ik ben een Man ..... ik wordt er altijd zeer gastvrij ontvangen er hangt een ontspannen, gezellige sfeer en de behandeling is altijd proffesioneler geknipt