Goeie service, gezellige salon, mensen met kunde en passi3
Highlights - heel hoofd
Alexandra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede ervaring. Altijd een gezellige ontspannen sfeer in de salon. Ik ga er graag naar toe.
Behandeling door Iris•Wenkbrauwen harsen
Linda de Graaf•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en zeer professioneel.
Behandeling door Iris•Gellak manicure
Margo•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Iris•
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen SUPER mooie kleur en model ...........mijn voeten KLASSE .....deze salon is echt aan te bevelen niet duur en vakwerk! Ik ben geholpen door Iris.