Prima behandeling; knippen/verven. Monique is erg goed in haar werk. Praat ook makkelijk tijdens de behandeling. Lekker rustig, ik was tussen de middag.
Styled by Monique•
Ladies' HaircutsShow all…
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Weer perfect gedaan zoals altijd, thnx iris
Treatment by Iris•Eyebrow Threading
Jolanda•almost 6 years ago
Verified review
Nagels waren netjes gedaan, gezellig gesprek gehad. Ik kom zeker terug!
Gel Nails Manicure
Monica•almost 6 years ago
Verified review
snelheid en service klant vriendelijkheid
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
prattenburg•almost 6 years ago
Verified review
Altijd vriendelijk ,belangstellend een goede service en lekkere koffie.
En wat geweldig dat als ik in de haarverf zit ,gelijk mijn pedicure behandeling word gedaan. Twee vliegen in één klap . Top.
Agnes