Prima behandeling; knippen/verven. Monique is erg goed in haar werk. Praat ook makkelijk tijdens de behandeling. Lekker rustig, ik was tussen de middag.
Styling door Monique•
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer perfect gedaan zoals altijd, thnx iris
Behandeling door Iris•Wenkbrauwen - threaden
Jolanda•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels waren netjes gedaan, gezellig gesprek gehad. Ik kom zeker terug!
Gellak manicure
Monica•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
snelheid en service klant vriendelijkheid
Styling door Monique•Vrouwen knippen
prattenburg•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk ,belangstellend een goede service en lekkere koffie.
En wat geweldig dat als ik in de haarverf zit ,gelijk mijn pedicure behandeling word gedaan. Twee vliegen in één klap . Top.
Agnes