Hele fijne en leuke eerste ervaring. Echt al een glow op mijn gezicht. Dik tevreden en ik kom zeker terug :).
Bedankt!
Joy•about 1 year ago
Verified review
Geweldig ! Heel fijn persoon ! Kom graag terug
Bianca •about 1 year ago
Verified review
Fijne behandeling, veel geleerd over de de staat van mijn huid. Mooie salon, leuke vriendelijke schoonheidsspecialiste met veel kennis. Aanrader!
Miranda •over 1 year ago
Verified review
Heerlijke behandeling voor je huid! Fijn ook de complete huidanalyse, zodat de behandeling daarop toegepast kon worden. Alles wordt goed uitgelegd, vooraf en tijdens de behandeling. Klantvriendelijk, nette salon, servicegericht, kortom een aanrader!
Judith •over 1 year ago
Verified review
Het was heerlijk en goeie raad over mijn huid ik kom heel graag weer terug