Hele fijne en leuke eerste ervaring. Echt al een glow op mijn gezicht. Dik tevreden en ik kom zeker terug :).
Bedankt!
Joy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig ! Heel fijn persoon ! Kom graag terug
Bianca •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, veel geleerd over de de staat van mijn huid. Mooie salon, leuke vriendelijke schoonheidsspecialiste met veel kennis. Aanrader!
Miranda •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling voor je huid! Fijn ook de complete huidanalyse, zodat de behandeling daarop toegepast kon worden. Alles wordt goed uitgelegd, vooraf en tijdens de behandeling. Klantvriendelijk, nette salon, servicegericht, kortom een aanrader!
Judith •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk en goeie raad over mijn huid ik kom heel graag weer terug