Heerlijke behandeling van Channah gekregen. Fijne sfeer, veel kennis, mijn huid straalt.
Mandy •almost 2 years ago
Verified review
Een fijne ontvangst, super mooie salon.. heb heerlijk genoten van de behandeling. Kom zeker terug
Susan•almost 2 years ago
Verified review
You are the best! Zo blij met de verbetering van mij huid!
Samira •almost 2 years ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen en wimpers werden goed en vakkundig geverfd. Er werd ook goed te tijd genomen zodat de kleur echt bij mij past. Blij mee en ik ga terug komen!
Mira•almost 2 years ago
Verified review
Gezellige en fijne behandeling weer gehad en goede adviezen mee gekregen🤩🥰🤩