Heerlijke behandeling van Channah gekregen. Fijne sfeer, veel kennis, mijn huid straalt.
Mandy •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne ontvangst, super mooie salon.. heb heerlijk genoten van de behandeling. Kom zeker terug
Susan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
You are the best! Zo blij met de verbetering van mij huid!
Samira •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen en wimpers werden goed en vakkundig geverfd. Er werd ook goed te tijd genomen zodat de kleur echt bij mij past. Blij mee en ik ga terug komen!
Mira•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige en fijne behandeling weer gehad en goede adviezen mee gekregen🤩🥰🤩