Super … fijn persoon .. behandeling is fantastisch… ga zeer zeker vaker !!!
Bianca •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste kenningmaking gehad met Channah. Ik had de meet & treat geboekt. Fijne verwelkoming, goede uitleg bij alles gekregen, passend advies gekregen. De behandeling was top. Channah is een fijne gezellige meid. Ik voelde mij meteen op mijn gemak.
Angelique •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling en uitleg.
Vriendelijke medewerker.
Ingrid•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten🥰
Pleun•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad met gelijk resultaat.Goed advies gehad over producten.Volgende afspraak al gemaakt:)