Super fijnebrhandeling heel ontspannend.
Zij heeft goede vakkennis. Nieuwe afspraak is reeds gemaakt.
En ook andere mensen haar aanbevolen en die hebben ook een afspraak gemaakt. Echt aan te raden.
Jolanda •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer naar de schoonheidsspecialiste en ik voelde me meteen op mijn gemak. Na een grondige reiniging en huidanalyse, is mijn huid behandeld middels de Hydrafacial Expierence behandeling.
Al met al was het een fijne ervaring en de volgende afspraken zijn geboekt.
Feija•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, waarbij goed gekeken wordt naar wat je huid nodig heeft. Fijne sfeer.
Fieke •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel prettig. Goeie uitleg, vriendelijke sociale vrouw. Fijne behandeling.
Volgende afspraak al gemaakt.
Jacquie •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen en wimpers zien er weer mooi uit. Dankjewel!