Super geholpen! Heerlijke behandeling gehad, goede uitleg. Echt GENOTEN!🥰
Zeker een aanrader!🤗
Debby •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon en een hele fijne hydrafacial behandeling gehad.
Channah is een topper en professional in alle opzichten.
Neemt de tijd en geeft goed advies.
Ik raad deze salon echt iedereen aan. Fijne producten en ik heb een geweldige glow. Kom zeker terug.!
Adriana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen! Zeer tevreden met het resultaat.
Sivan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wauwwwww . Wat was dit fijn. Het voelde als een warm bad. Mooie en gezellige salon.
En dan de behandeling, wauww die is helemaal top!!
Deze dame heeft er verstand van hoor !
En ze is ook super gezellig.
In alle rust uitleg over hoe je conditie is van je huid. Daarnaast ook de uitleg wat ze gaat doen en wat de functie ervan is .
Lekkere en goede producten waar ze mee werkt.
En een fantastisch resultaat!!
Dit gun je iedereen .
Ik zeg ........DOEN!!
Netty•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een hele fijne beleving, ik heb enorm genoten van de behandeling 🩷
Echt een aanrader!