Schoon, hygiënisch, heel netjes, heel fijne privé spa. Ben veel geweest maar dit is wel de beste. Ik was bij unit 1. Helemaal top. Er word ook gebeld als je wat hebt besteld en klaar staat. 👌👌
W.•over 7 years ago
Verified review
Heel hygiënisch en vriendelijk personeel
K.•over 7 years ago
Verified review
Voldeed precies aan mijn verwachtingen! Unit 2 was een heerlijke starter en de volgende keer gaan we voor unit 1!!!
H.•over 7 years ago
Verified review
De douche was een beetje vies, waarschijnlijk de vorige reservering, voor de rest super mooie en leuke spa, zou zo weer boeken😍
Y.•over 7 years ago
Verified review
Supermooie ruimte, goede service, vriendelijke mensen en zeker voor herhaling vatbaar!