Wij hebben heerlijk genoten van de spa. Hele vriendelijke medewerkers en alles zag er goed en schoon uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
J.•over 7 years ago
Verified review
Perfecte avond gehad, goed georganiseerd en genoeg opties om je 2,5 uur bezig te houden. Ik had niet verwacht dat zelfs het eten zo lekker zou zijn. Bedankt.
M.•over 7 years ago
Verified review
Enorm tevreden alweer!! Leuk personeel en heerlijk ambiance. Mijn complimenten!
R.•over 7 years ago
Verified review
Top man. Service en de unit 1 was geweldig en hygienisch.
Prijzen zijn duidelijk, prive is prive en goeie entertainment.