Het resultaat van de wimperlift is prachtig.
Ik ben erg tevreden!
Jacqueline •about 2 years ago
Verified review
Schone salon.
Fijne,vakkundig behandeling gehad met een super mooie resultaat.
Heel blij mee!!
Viktoria•about 2 years ago
Verified review
Mijn 1e massage ever en wist niet goed wat te verwachten.
Het is me prima bevallen.
Carla•about 2 years ago
Verified review
Een hele fijne ontspannings massage gehad, wederom. Er word gevraagd waar je last van hebt en daar word extra aandacht aan besteed. Een erg kundig en professionele masseur!
Claudia•about 2 years ago
Verified review
Hele fijne rustige sfeer. Elnaz stelt je op je gemak. Heerlijke behandeling gehad.