Het resultaat van de wimperlift is prachtig.
Ik ben erg tevreden!
Jacqueline •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon.
Fijne,vakkundig behandeling gehad met een super mooie resultaat.
Heel blij mee!!
Viktoria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn 1e massage ever en wist niet goed wat te verwachten.
Het is me prima bevallen.
Carla•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne ontspannings massage gehad, wederom. Er word gevraagd waar je last van hebt en daar word extra aandacht aan besteed. Een erg kundig en professionele masseur!
Claudia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne rustige sfeer. Elnaz stelt je op je gemak. Heerlijke behandeling gehad.