Elnaz is een hele vriendelijk en deskundige vrouw met liefde voor het vak. Ik heb de behandeling, die ze met veel aandacht uitvoert, als erg prettig ervaren. Ik kom zeker nog eens terug.
Mariska •over 2 years ago
Verified review
Het was een fijne behandeling en denk dat hij goed bezig is.
Voel me na de behandeling relaxter en goed.
Everdien•over 2 years ago
Verified review
Vriendelijk en deskundig!
Lucy•almost 3 years ago
Verified review
Hele aardige en kundige vrouw!
Marije•almost 3 years ago
Verified review
Ik heb vandaag een lashlift gehad en resultaat is super! Hele fijne behandeling en leuke gesprekken gehad tijdens. Ik wil sowieso weer eens terugkomen voor een andere behandeling, misschien microneedling.