Elnaz is een hele vriendelijk en deskundige vrouw met liefde voor het vak. Ik heb de behandeling, die ze met veel aandacht uitvoert, als erg prettig ervaren. Ik kom zeker nog eens terug.
Mariska •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne behandeling en denk dat hij goed bezig is.
Voel me na de behandeling relaxter en goed.
Everdien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en deskundig!
Lucy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele aardige en kundige vrouw!
Marije•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb vandaag een lashlift gehad en resultaat is super! Hele fijne behandeling en leuke gesprekken gehad tijdens. Ik wil sowieso weer eens terugkomen voor een andere behandeling, misschien microneedling.