Heel fijn dat de openingstijd zo vroeg is.
Rustige, fijne sfeer. Lekker kopje koffie en prima kapster!
Ineke•almost 6 years ago
Verified review
Great advice and a beautiful execution
Marit•almost 6 years ago
Verified review
Sven kwam superblij terug met zn nieuwe haar. Top geknipt. Heel leuk.
Styled by Esmee
danielle•almost 6 years ago
Verified review
Ik wilde eens totaal iets anders, best spannend, van lang naar kort. Maar het resultaat is geweldig! Dankjewel en tot snel!
Styled by Esmee
Jessica•almost 6 years ago
Verified review
Ervaren, met geweldige kennis en advies, leuke dames met humor. Sinds jaren weer MIJN kapper gevonden! Kan nu niet kiezen tussen de geknipte krullen of de gave undercut!