Goede knipbeurt door een fijne dame! Kom zeker terug.
Styled by Esmee
Jesse•almost 6 years ago
Verified review
Goed geknipt en goede adviezen!
Styled by Esmee
Eva•almost 6 years ago
Verified review
Slechts
Styled by Esmee
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vandaag heb ik voor de derde keer mijn haar laten knippen bij Esmee. Ook vandaag weer keurig gedaan, erg blij mee. De sfeer is fijn en het personeel vriendelijk. Aanrader!