Goede knipbeurt door een fijne dame! Kom zeker terug.
Styling door Esmee
Jesse•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en goede adviezen!
Styling door Esmee
Eva•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Slechts
Styling door Esmee
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vandaag heb ik voor de derde keer mijn haar laten knippen bij Esmee. Ook vandaag weer keurig gedaan, erg blij mee. De sfeer is fijn en het personeel vriendelijk. Aanrader!