Ik kwam voor de 1e keer bij Estelle en voelde mij meteen op me gemak. Werd hartelijk ontvangen en ben heel erg goed geholpen.
Treatment by Estelle•Eyebrow Threading
Patricia•about 1 year ago
Verified review
De dames zijn onwijs vriendelijke
Treatment by Lucienne•Pedicure
Anneke•about 1 year ago
Verified review
Super mooie salon en professionele styliste! Zou het zeker aanraden :)
Treatment by Estelle•Eyelash Extensions
Jamie•about 1 year ago
Verified review
Ik neem mij altijd voor om vaker te gaan. Helaas. Maar als ik ga is het heerlijk, ontspannen en Estelle is gewoon lief:-). Tot een volgende keer,
Treatment by Estelle•Classic Facials
Saskia•about 1 year ago
Verified review
vond het redelijk. miste wel de verzorging van de bovenlip , ook op de wang trof ik nog enkele haartjes die ikzelf maar heb verwijderd. Estel was zeer vriendelijk. Ook vind ik het niet prettig dat ze werkt met handschoenen kleine oneffenheden mis je