Ik kwam voor de 1e keer bij Estelle en voelde mij meteen op me gemak. Werd hartelijk ontvangen en ben heel erg goed geholpen.
Behandeling door Estelle•Wenkbrauwen - threaden
Patricia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De dames zijn onwijs vriendelijke
Behandeling door Lucienne•Pedicure
Anneke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie salon en professionele styliste! Zou het zeker aanraden :)
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Jamie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik neem mij altijd voor om vaker te gaan. Helaas. Maar als ik ga is het heerlijk, ontspannen en Estelle is gewoon lief:-). Tot een volgende keer,
Behandeling door Estelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Saskia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
vond het redelijk. miste wel de verzorging van de bovenlip , ook op de wang trof ik nog enkele haartjes die ikzelf maar heb verwijderd. Estel was zeer vriendelijk. Ook vind ik het niet prettig dat ze werkt met handschoenen kleine oneffenheden mis je
Behandeling door Estelle•Facials / Gezichtsbehandelingen