Ik heb in lange tijd niet zo’n fijne en prettige pedicure gehad. Er werd echt de tijd genomen voor mij. Er werd hygiënisch gewerkt en mijn voeten zijn echt opgeknapt: heerlijk zacht! Ik ben blij en ik kom zeker terug bij Kristina.
Treatment by Kristina•Pedicure
Thirza•over 1 year ago
Verified review
Ik ben erg fijn geholpen. Professioneel en schoon.
Treatment by Elina•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Ambrose•over 1 year ago
Verified review
Zeer tevreden met de behandeling! Behandelaar gaf veel aandacht aan manicure en kon goed advies geven voor de mooiste eindresultaat.
Treatment by Elina•Natural Nail Strengthening
Heleen•over 1 year ago
Verified review
Hele fijne behandeling gehad!
Treatment by Kristina•Pedicure
Elise•over 1 year ago
Verified review
Superblij met mijn nagels! Perfecte afwerking, mooie kleur en geweldige service. Zeker een aanrader! 💅✨