Ik heb in lange tijd niet zo’n fijne en prettige pedicure gehad. Er werd echt de tijd genomen voor mij. Er werd hygiënisch gewerkt en mijn voeten zijn echt opgeknapt: heerlijk zacht! Ik ben blij en ik kom zeker terug bij Kristina.
Behandeling door Kristina•Pedicure
Thirza•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg fijn geholpen. Professioneel en schoon.
Behandeling door Elina•
GelnagelsToon alles…
Ambrose•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met de behandeling! Behandelaar gaf veel aandacht aan manicure en kon goed advies geven voor de mooiste eindresultaat.
Behandeling door Elina•Nagelversteviging
Heleen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad!
Behandeling door Kristina•Pedicure
Elise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Superblij met mijn nagels! Perfecte afwerking, mooie kleur en geweldige service. Zeker een aanrader! 💅✨