Zij is niet komen opdagen voor mijn afspraak, en niet bereikbaar voor communicatie.. zo een gebrek aan fatsoen heb ik niet eerder meegemaakt met een salon.
Behandeling door Elina•Wenkbrauwen - threaden
Tina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne behandeling gedaan, zeer professioneel en vriendelijk. Zou er zeker nog een keer heengaan.
PedicureToon alles…
Gerti•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Erg professioneel en vriendelijk.
Behandeling door Kristina•Pedicure
Marjolein•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden, Mooie wimpers gekregen.
Het is gezellig en ontspannen