Het is heel prettig in de salon.
Buiten de vakkundige behandeling is het ook heel aangenaam.
Treatment by Hanneke Koekkoek•Pedicure
Ineke•over 3 years ago
Verified review
OK
Treatment by Hanneke Koekkoek•Manicure
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
zeer goede service. Bijzonder vriendelijk. Bijzonder goed advies. Zeer klantvriendelijk.
Treatment by Etha Alting•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Angela•over 3 years ago
Verified review
Mijn rode wenkbrauwen kleuren prachtig bruin op! Heel tevreden over het goede advies en de prima behandeling. Prima prijs kwaliteit verhouding!
Treatment by Etha Alting•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Dorry•over 3 years ago
Verified review
Intussen mijn derde laserbehandeling gehad en wat een verschil merk ik! Etha werkt vakkundig en snel, waardoor je minimaal ongemak ervaar bij het laseren.
Gezichtsbehandeling is altijd een geluksmomentje, ontspannend en prettig.