Het is heel prettig in de salon.
Buiten de vakkundige behandeling is het ook heel aangenaam.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Ineke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
OK
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Manicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer goede service. Bijzonder vriendelijk. Bijzonder goed advies. Zeer klantvriendelijk.
Behandeling door Etha Alting•Permanente make-up (pmu)
Angela•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn rode wenkbrauwen kleuren prachtig bruin op! Heel tevreden over het goede advies en de prima behandeling. Prima prijs kwaliteit verhouding!
Behandeling door Etha Alting•Permanente make-up (pmu)
Dorry•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Intussen mijn derde laserbehandeling gehad en wat een verschil merk ik! Etha werkt vakkundig en snel, waardoor je minimaal ongemak ervaar bij het laseren.
Gezichtsbehandeling is altijd een geluksmomentje, ontspannend en prettig.