Ik werd hartelijk ontvangen...en de behandeling was goed..er werd gewerkt met professionele apparatuur..zou zeker weer gaan.
Gr annelies
annelies•almost 10 years ago
Verified review
Prima service! snel (ontharen) vriendelijk en een goede prijs!...........................................................
Rene•almost 10 years ago
Prachtige, strakke behandelkamer maar moderne apparatuur. Voor je nagels zit je aan een klein tafeltje maar dat zag er allemaal mooi uit. De schoonheidspecialiste was vriendelijk en heel accuraat. Zeker een aanrader om er eens naar toe te gaan.
Philippine•almost 10 years ago
Verified review
De massage had geen effect helaas.
Marion•almost 10 years ago
Verified review
Heerlijke nek-schouder-rug massage gehad, alles goed losgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.