ontzettend lekkere pedicure en mooie shellack. erg lief meisje..kent haar vak
Marie-Jos??•about 10 years ago
Verified review
Ik vond de behandeling goed!
Leonie•about 10 years ago
Verified review
Fijne en professionele salon, prima ontvangst. Caily is een aardige meid en heeft duidelijk verstand van zaken. Ik ben erg tevreden over de behandeling en ik ga hier zeker vaker naartoe!
Irene•about 10 years ago
Verified review
Omdat een product op was, weet niet meer welke, die nodig was voor de deluxe pedicure behandeling die ik geboekt heeet ze ter vervanging mijn nagels gelakt met gel nagellak. Prima oplossing.
Malou•about 10 years ago
Verified review
Na jarenlang niet meer naar een schoonheidspecialst geweest te zijn, werd het tijd om mijn gezicht weer eens te laten behandelen.
Het was voor Caily even wennen om een man in haar salon op bezoek te krijgen. ;-)
Desalnietemin een heerlijke gezichtsbehandeling gehad! Mijn huid knapte er duidelijk van op. Erg tevreden over de behandeling en het resultaat. Ik kom zeker terug!