Het was weer een heerlijke ontspannen behandeling.
Even tijd voor mezelf.
Jeannette •about 5 years ago
Verified review
Was weer een genot om bij je in de stoel te mogen liggen, dank je wel 😊
Sandra•about 5 years ago
Verified review
Van een winnares wil je natuurlijk altijd een heerlijke behandeling ontvangen. Het was zalig. Je komt tijdens de behandeling helemaal tot rust. Je ligt heerlijke te genieten. De achtergrondmuziek verhoogt het relaxe gevoel. Top.
Rene•about 5 years ago
Verified review
Zeer aardig en vakkundig, leuk ontvangen, ontspannen setting en goed geholpen!