Het was weer een feestje om bij Sheila een behandeling te krijgen. Super relaxt even tijd voor jezelf.
Henny•about 5 years ago
Verified review
Heerlijk, weer genoten en de verkeerde haartjes foetsie. En trots op Sheila, ze heeft de Beauty Award gewonnen, is ook niet gek ze is een topper in haar vak, en in persoon 🥇🔝😘
Lida•about 5 years ago
Verified review
Heerlijk als altijd! Sheila verstaat haar vak als geen ander!
Sharon•about 5 years ago
Verified review
Het was fijn en heel ontspannen
Esther•about 5 years ago
Verified review
Wat een heerlijke verwennerij! Ik verheug me al weer op de volgende behandeling ;-)