Na de drukke kerstdagen heerlijk kunnen ontspannen in de stoel bij Judith. Met weer een fijne gezichtsbehandeling.
Els•6 months ago
Verified review
En ik ben altijd blij als ik geweest ben want ik word er altijd heel fijn geholpen
Janny•6 months ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijk ontspannende behandeling met een mooi resultaat en goed advies.
Madeleine •6 months ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad van Mariëlle. Tot de volgende keer!
Joyce•6 months ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd een heerlijke behandeling afgestemd op de behoeft van mijn huid op dat moment. Blij met alle producten die gebruikt worden tijdens de behandeling en ook voor thuis!