Na de drukke kerstdagen heerlijk kunnen ontspannen in de stoel bij Judith. Met weer een fijne gezichtsbehandeling.
Els•6 maanden geleden
Geverifieerde review
En ik ben altijd blij als ik geweest ben want ik word er altijd heel fijn geholpen
Janny•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk ontspannende behandeling met een mooi resultaat en goed advies.
Madeleine •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad van Mariëlle. Tot de volgende keer!
Joyce•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een heerlijke behandeling afgestemd op de behoeft van mijn huid op dat moment. Blij met alle producten die gebruikt worden tijdens de behandeling en ook voor thuis!