Alles was goed ,me wimpers zijn top gedaan en het onharsen top top top.
Dank je wel.
Cherryl•over 2 years ago
Verified review
Ik ben super blij met mijn behandeling, een feel better behandeling.
Prettige sfeer.
Luisterend oor.
En met goede tips de deur uitgegaan.
Zeer tevreden.
Echt een aanrader!!!
Donna•over 2 years ago
Verified review
Ontzettend gastvrij, ontspannen, gezellig en vooral professioneel en secuur!
Annemiek•over 2 years ago
Verified review
Heel blij met de goede zorgen en het mooie resultaat!
Treatment by Fari Felicia•Eyebrow and Eyelash Treatments
Immy•over 2 years ago
Verified review
Geweldig zoals altijd, goede kwaliteit producten en goede service.