Alles was goed ,me wimpers zijn top gedaan en het onharsen top top top.
Dank je wel.
Cherryl•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met mijn behandeling, een feel better behandeling.
Prettige sfeer.
Luisterend oor.
En met goede tips de deur uitgegaan.
Zeer tevreden.
Echt een aanrader!!!
Donna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend gastvrij, ontspannen, gezellig en vooral professioneel en secuur!
Annemiek•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met de goede zorgen en het mooie resultaat!
Behandeling door Fari Felicia•Wimpers en wenkbrauwen
Immy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig zoals altijd, goede kwaliteit producten en goede service.