Ik kom al jaren bij Femke voor mijn wimpers en ben altijd ontzettend tevreden. Femke werkt hygiënisch, precies en met aandacht voor de klant. Een bezoekje is altijd prettig en je gaat stralender de deur uit!
Babische•9 months ago
Verified review
Een fijne plek en fantastische service,
Kom er elke keer weer blij en tevreden vandaan.
Geweldig!
Petra•9 months ago
Verified review
Heel goed ervaring ! Ik heb echt mooie wimpers !
Treatment by Femke•Russian Volume Lashes
Isadora•about 1 year ago
Verified review
In een woord súper!
Treatment by Femke•Eyelash Extensions
Linsey•about 1 year ago
Verified review
Ik had een afspraak maar Femke deed niet open. Daarna gebeld maar nam ook de telefoon niet op. Nooit meer wat gehoord. Dus vandaar deze beoordeling