Ik kom al jaren bij Femke voor mijn wimpers en ben altijd ontzettend tevreden. Femke werkt hygiënisch, precies en met aandacht voor de klant. Een bezoekje is altijd prettig en je gaat stralender de deur uit!
Babische•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne plek en fantastische service,
Kom er elke keer weer blij en tevreden vandaan.
Geweldig!
Petra•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed ervaring ! Ik heb echt mooie wimpers !
Behandeling door Femke•Wimperextensions - Volume
Isadora•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord súper!
Behandeling door Femke•Wimperextensions
Linsey•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak maar Femke deed niet open. Daarna gebeld maar nam ook de telefoon niet op. Nooit meer wat gehoord. Dus vandaar deze beoordeling