Heel fijn voelde me echt op mijn gemak en mijn voetjes zijn super verzorgd
Treatment by Firozeh•Pedicure
Schreuder•almost 7 years ago
Verified review
Top zoals altijd
Treatment by Hoezan•Eyebrow Threading
Ingrid•almost 7 years ago
Verified review
Ongeveer een jaar kom ik hier nu elke 4 weken om mijn wenkbrauwen te epileren en bovenlip te ontharen. Immer tevreden! Fijn personeel, snelle behandeling en weinig pijn. Daarnaast kan je ook bijna altijd dezelfde dag nog terecht.
Treatment by Hoezan•Eyebrow Threading
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Zeer attente pedicure en heel prettig rustig zodat je kan ontspannen! Aanraden!
Treatment by Firozeh•Pedicure
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Altijd even vriendelijk. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Het was een beetje rommelig ivm een verbouwing maar normaliter is het er keurig en schoon. Elke keer weer blij met m'n "nieuwe" voetjes.