Super goed , ik heb een heel erg fijne en verzorgende behandeling genoten!
Een ontspannen weldaad door een lieve en deskundige schoonheidsspecialiste!
ik kom dan ook graag weer terug ...
Marijanne•over 2 years ago
Verified review
Het was een hele belevenis
thea•over 2 years ago
Verified review
De afspraak werd ter plekke aangepast. Ik ben op dit moment aan het herstellen en Karin gaf aan, dan gaan we lekker een ontspannende behandeling doen😉
Annemieke•over 2 years ago
Verified review
Het was weer een heerlijke behandeling bij Karin. Ik kijk er altijd naar uit en het is altijd genieten. Heerlijk ontspannen en hele fijne producten.
Marieke•over 2 years ago
Verified review
Er heerst een fijne rustige sweer in de ruimte
Voel mij ontspannen en uitgerust na de behandeling,ben er erg positief over.