Fris. Cityspa Reviews

De Rede 46, 8251EW Dronten

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
378 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super goed , ik heb een heel erg fijne en verzorgende behandeling genoten! Een ontspannen weldaad door een lieve en deskundige schoonheidsspecialiste! ik kom dan ook graag weer terug ...
Het was een hele belevenis
De afspraak werd ter plekke aangepast. Ik ben op dit moment aan het herstellen en Karin gaf aan, dan gaan we lekker een ontspannende behandeling doen😉
Het was weer een heerlijke behandeling bij Karin. Ik kijk er altijd naar uit en het is altijd genieten. Heerlijk ontspannen en hele fijne producten.
Er heerst een fijne rustige sweer in de ruimte Voel mij ontspannen en uitgerust na de behandeling,ben er erg positief over.
45
1
45
46
47
59
47