Super goed , ik heb een heel erg fijne en verzorgende behandeling genoten!
Een ontspannen weldaad door een lieve en deskundige schoonheidsspecialiste!
ik kom dan ook graag weer terug ...
Marijanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een hele belevenis
thea•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak werd ter plekke aangepast. Ik ben op dit moment aan het herstellen en Karin gaf aan, dan gaan we lekker een ontspannende behandeling doen😉
Annemieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een heerlijke behandeling bij Karin. Ik kijk er altijd naar uit en het is altijd genieten. Heerlijk ontspannen en hele fijne producten.
Marieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er heerst een fijne rustige sweer in de ruimte
Voel mij ontspannen en uitgerust na de behandeling,ben er erg positief over.