Weer een fijne behandeling gehad, precies afgestemd op mijn huid. Helemaal in de watten gelegd. Esther is heel kundig und ze zorgt altijd voor een ontspannen sfeer. Bedankt!
Judith•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk momentje tot rust komen 🥰
jelly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk, zoals altijd bij Esther
Helen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Rianne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kellie gaf mij mijn 1e bindweefselmassage. Dat deed ze heel goed, ik merkte dat ze bekwaam is en zorgzaam en precies werkte. Ook is ze erg aardig, kortom een goed ervaring! Voor herhaling vatbaar.