Fantastisch. Al heel wat jaren superblij met jullie. ❤️
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer erg fijn, zoals altijd.
Marije•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en prettig!
Sandra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was echt heeel fijn! Ik ga hier graag naartoe! Echt een verfrissend effect op mijn huid en stress gehalte.
Joyce•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kellie wist precies wat ik nodig had! Een heerlijke, ontspannen behandeling met fijne massage en geuren gehad. Echt een momentje voor mijzelf, even helemaal niks moeten.