Fijne salon. Ze werken snel, maar met prima resultaat. Er wordt geluisterd naar je wens en het is een mooie salon. Ook veel keuze uit kleuren, erg prettig!
Treatment by Vo•
Gel Nails PedicureShow all…
Celine•about 3 years ago
Verified review
😃 super
Treatment by Vo•Pedicure
Lonneke•over 3 years ago
Verified review
Het resultaat is super. Lekker rustig in de salon. Fijn.
Treatment by Hao•Manicure
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Wel erg koud in de salon. Verwarming stond duidelijk uit. Behandeling was wederom top!