Fijne salon. Ze werken snel, maar met prima resultaat. Er wordt geluisterd naar je wens en het is een mooie salon. Ook veel keuze uit kleuren, erg prettig!
Behandeling door Vo•
Gellak pedicureToon alles…
Celine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
😃 super
Behandeling door Vo•Pedicure
Lonneke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het resultaat is super. Lekker rustig in de salon. Fijn.
Behandeling door Hao•Manicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wel erg koud in de salon. Verwarming stond duidelijk uit. Behandeling was wederom top!
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Pedicure