Vo neemt altijd de tijd voor je…altijd tevreden met het resultaat
Behandeling door Vo•Solar nagels
Nathalie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Vo•
Gellak pedicureToon alles…
Marjan•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Pedicure
Heidi•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb al heel vaak gellak op m'n nagels gedaan, omdat dit altijd zo'n2 weken mooi blijft zitten. Helaas deze keer na 1 dag al stukken eraf, op dag 2 zien mijn nagels er al niet meer uit.
Erg jammerwant normaal ben ik altijd heel positief over deze salon, maar het kan de nieuwe lak zijn..