Gazelle is een gastvrije en gezellige kapster. Zoals eerder, heeft ze mij weer goed naar wens geknipt! Tot over een paar maanden ;-)
Styled by Gazelle•Ladies' Haircuts
Emily•11 months ago
Verified review
Heel tevreden!
Styled by Gazelle•Men's Haircut
Marijn•11 months ago
Verified review
Geweldig
Styled by Gazelle•Men's Haircut
Adrian•11 months ago
Verified review
Ik kom nu al een tijdje bij Gazelle en ze is altijd attent, vakkundig en eerlijk! Als ik met ideeën kom die niet haalbaar zijn of schadelijk voor mijn haar, komt ze met goede alternatieven. Bij Gazelle draait het echt om de gezondheid van mijn haar. Ik ben altijd blij met het resultaat en zou haar aan iedereen aanraden.
Styled by Gazelle•
Ladies' HaircutsShow all…
Sofie•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kom al jaren bij gazelle voor threading en verven van mijn wenkbrauwen en ik ben altijd tevreden!