Gazelle is een gastvrije en gezellige kapster. Zoals eerder, heeft ze mij weer goed naar wens geknipt! Tot over een paar maanden ;-)
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Emily•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Styling door Gazelle•Mannen knippen
Marijn•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Styling door Gazelle•Mannen knippen
Adrian•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom nu al een tijdje bij Gazelle en ze is altijd attent, vakkundig en eerlijk! Als ik met ideeën kom die niet haalbaar zijn of schadelijk voor mijn haar, komt ze met goede alternatieven. Bij Gazelle draait het echt om de gezondheid van mijn haar. Ik ben altijd blij met het resultaat en zou haar aan iedereen aanraden.
Styling door Gazelle•
TonerToon alles…
Sofie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al jaren bij gazelle voor threading en verven van mijn wenkbrauwen en ik ben altijd tevreden!